Ads 468x60px

14 Kasım 2016 Pazartesi

Veli Kavlak: Geçirdiğim Omuz Ameliyatlarında Yanlış Şeyler Yapıldı

Veli Kavlak: Geçirdiğim Omuz Ameliyatlarında Yanlış Şeyler Yapıldı Uzun zamandır sakatlığı nedeniyle Beşiktaş formasına hasret kalan Veli Kavlak, Radyospor'a yaptığı açıklamalarda flaş ifadeler kullandı. Sakatlığının ardından sözleşmesi geçiçi olarak dondurulan Veli Kavlak, gerçekleri birer birer anlatağını söylerken Beşiktaş'a oyuncu önermediğini söyledi. "SABİTZER'İ ÖNERMEDİM" Leipzig forması giyen Sabitzer'i takım için önerdiği iddialarını yalanlayan Veli Kavlak, "Ben Beşiktaş'a oyuncu önermedim. Ben futbolcuyum ve işim bu değil. Transfer komitesinde değilim." açıklamasını yaptı. Veli Kavlak sakatlığındaki son durumu "Şu an Viyana'da tedavi sürecindeyim. Tam 10 hafta önce ameliyat oldum. Bu hafta sonu İstanbul'a döneceğim. Önümüzdeki hafta başı bireysel ve top ile idmana başlayacağım. 3-4 hafta sonra da takımla antrenmana çıkmayı planlıyorum. Hedefim ikinci devre itibariyle oynamak." sözleriyle ifade etti. "AMELİYATLARIMDA YANLIŞ ŞEYLER YAPILDI" Sözleşmesinin geçiçi olarak dondurulmasını yorumlayan Kavlak, "Bütün gerçekleri olanları takıma geldikten sonra anlatacağım. Çünkü bu süreç beni çok yordu ve yıprattı. İnşallah döndükten sonra gerçekleri açıklayacağım ve gerçekleri şu an kimse bilmiyor. Zamanı geldiğinde gerekenleri anlatacağım. Benim geçirdiğim ameliyatlarda yanlış şeyler yapıldı. Şimdi her şey olumlu giderken konuşmak istemiyorum. Tabii bu duruma gelmemin sorumlularını açıklayacağım." dedi.

0 yorum :

Yorum Gönder

SesLicosku Form