Ads 468x60px

14 Kasım 2016 Pazartesi

Karim Benzema: Arda Turan'ı İzlerken Keyif Alıyorum

Karim Benzema: Arda Turan'ı İzlerken Keyif Alıyorum Bir organizasyon şirketinin projesi için İstanbul'a gelen Real Madrid'in Cezayir asılı Fransız golcüsü Karim Benzema, milli futbolcu Arda Turan'dan övgüyle bahsetti. NTV Spor'a konşan Benzema'nın Arda ile ilgili açıklamaları şöyle; "ONU İZLERKEN KEYİF ALIYORUM" "Arda harika bir oyuncu. Atletico Madrid'te oynarken de harikaydı. Şimdi ise Barcelona için oynuyor ve güzel oyununu burada sürdürüyor. Takım için oynayan bir oyuncu. Onu oynarken izlemeyi seviyorum. İyi bir tekniği ve becerisi var. Onu izlerken keyif alıyorum" "TEŞEKKÜRLER İSTANBUL" Benzema Instagram hesabından yaptığı, "Teşekkürler İstanbul beni ağırladığın için. Çok eğlendim" paylaşımıyla Türkiye'den ayrıldı.

1 yorum :

Sesli Sohbet dedi ki...

bu güzel paylaşım icin teşekkürler hocam

Yorum Gönder

SesLicosku Form