Ads 468x60px

14 Kasım 2014 Cuma

Seslinazarım seslinazarim sesli nazarim seslinazarim.com

Seslinazarım seslinazarim sesli nazarim seslinazarim.com Sesli sohbet sitesidir. seslinazarım kullanıcıları sesli chat odalarımız seviyeli sohbet hizmeti vermektedir. Seslinazarim kullanıcıları yeni bir sesli chat adresi arıyorsanız Tüm sesli nazarim kullanıcılarını sitemize bekleriz . Görüntülü chat ve sohbet odalarımızı denediniz mi? Denemediyseniz mutlaka denemelisiniz. Sesli ve görüntülü chat odalarımızı kimler denemeli? Kendini Yanlız Hissedenler Kendini Mutsuz Hissedenler Kendine Yeni Arkadaş Edinmek İsteyenler Canı Sıkılanlar Şarkı Dinlemek ve Dinletmek İsteyenler Yarışma Odamızdaki Etkinliklere Katılmak İsteyenler Dini Paylaşımlara Katılmak İsteyenler. Daha ne bekliyorsunuz bunlardan bir tanesi size uyuyorsa, Sitemizin Görüntülü Chat Odalarına Mutlaka Girmelisiniz . Not: Seslinazarım site sahibi yazı yazıyorsun da iyi hoşta neden atar yapıyorsun 15 gündür sana yazı yazmamak için kendimi tutum sen bana skpye den ulaştın arkadaş dedin bana blok atmışsın bende evet atılmış dedim 2 sene önce sende bana seviyeli bir şekilde at dedim ben sana blok at dedim de bokunu çıkar demedim işin yazı yazmak benim zoruma gitmez ilk sayfamda düşebilirsin ama blokunu kaldırmasan daha bu yeni başlangıç şöle yaparız böle yaparız derseniz iş değişir yaptıklarınız ortada bir cacık yok bana bir daha yazıyı kaldır diye yazı yazmayın bana yazı yazacaksanız adam gibi sitenizi tanıdın yeter yok şunu yaparım yok bunu yaparım hadi hodri meydan ne yapabiliyorsunuz görelim ben bişe yaparsam altında ezilirsiniz söyleyim size hayırlı userler dilerim küfür etmem ve atar yapma gibi bir niyetim asla olmaza kimseyide küçük görmüyorum büyükte görmüyorum herkes bu sanalda ederi kadar adam olana adam çakal olana da ona göre konuşma üslubumuzu değiştir konuşuruz ...

0 yorum :

Yorum Gönder

SesLicosku Form